.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

به نام یکتا مهندس هستی

سلام از اینکه به وب ما توجه می کنید ممنونم 

 از شما خواهشمندیم تا در بهتر شدن و پیشرفت فیزیکی وبلاگ با نظرات مفید خودتون ما رو یاری کنید.

همچنین برای حمایت از وبلاگ 

لطفا پس از مطالعه مطلب یا دانلود جزوه و نرم افزار به ادامه مطلب رفته و بر روی آیکن گوگل پلاس به شکل زیر کلیک نمایید .

 در ضمن شما میتوانید برای دسترسی سریع به وبلاگ عبارت " نقشه برداران ncc " را در مرورگر گوگل

یا مرورگر های دیگر تایپ نمایید.

و یا QR کد زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن نمایید.

با تشکر

محمد اژدهاکش  (ادمین وبلاگ)

جهت مشاهده پروفایل مدیریت وب سایت اینجا کلیک کنید.

 

تیزر تبلیغاتی وب سایت نقشه برداران NCC 


 دانلود نرم افزار اندروید NCC College Surveyors جهت دسترسی سریع تر و آسان تر به مطالب وبلاگ

و دریافت جدید ترین مطالب وبلاگ بر روی گوشی تلفن همراه خود

برای دانلود بر روی آیکن زیر کلیک نمایید و یا QR کد زیر را اسکن نمایید 

 


 





:: برچسب‌ها:
وب , سایت , تخصصی , مهندسین , نقشه بردار , دانشکده , سازمان , نقشه , برداری , کشور , ncc , آموزشکده , نشنال , ژئوگرافیک , سنتر , کالج , ژئو , ا , سی , سی , نقشه , برداران , national , geographic , center , geo , ncc , محمد , اژدهاکش , مهندس , آقای , دانشجو , کاردانی , کارشناسی , ارشد , سازمان , به , نام , یکتا , مهندس , هستی , ساز , یا , راهی , خواهم , ساخت , یا , راهی , خواهم , یافت ,
:: بازدید از این مطلب : 10524
|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
ن : محمد اژدهاکش
ت : شنبه 4 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1395/1/11/geomatncc - - گفته است :
بازم سلام
تمام مطالب رو خوندم بسیار عالی بود خیلی هم دانلود کردم
لطفاً از gps لایکا مدل ویوا هم کمی بگید
روش کار و غیره و عکس و ...
نرم افزار شبیه سازش رو از اینترنت دانلود کردم ولی خیلی جای کار داره
با توجه به قیمت بالاش نمیتونم برای یادگیری بخرمش و یا اجاره کنم
ممنون میشم فیلم عکس و مطلب بزارید
اگر کانال تلگرامی خوبی هم داشته باشید ممنون میشم خبر بدید
ان شالا تو بازار کار جبران کنیم و همکار بشیم با اینکه من بچه خراسانم و شما از غرب کشور.
ممنون
09155610614
خوشحال میشم با هم در تماس باشیم
محسن حسنی نقشه بردار زمینی

/weblog/file/img/m.jpg
mostafa Sabahi در تاریخ : 1394/12/6/geomatncc - - گفته است :
عرض سلام و خسته نباشید به شما و همکاران که سایت به این خوبی و با ارزش و پر کاربرد در اختیار قرار دادن
من 17 سالمه هنرجوی هنرستان فتح المبین در اهوازم رشته ی نقشه برداری
سال سومم خیلی خیلی به رشتم علاقه دارم و از کار اجرایی و نرم افزاری خیلی خوشم میاد در حال حاظر در برنامه های اتوکد و اکسل و کمی civi 3D فول هستم عاشق رشته ی خودمم سال قبل معدلم 18.77 صدم شدم اما متاسفانه به دلیل مشکلات عاطفی و احساسی از درس فاصله گرفتم و ضعیف شدم ـ میخواستم بدونم کسی که توی رشته ی نقشه برداری فعالیت میکنه و در برنامه ی civi 3D فول بشه نیاز به کار اجرایی هم هست یا نه ؟؟
من حس میکنم امیدی ب کار اجرایی ندارم یعنی نمیتونم کار اجرایی انجام بدم با اینکه به همه چی مسلطم از جمله پیاده کردن مختصات ـ کوپل قائم ،افقی ـ پیمایش باز ،بسته ـ ترازیابی ب روش ارتفاع دستگاه و برداشت با توئدولیت و توتال ـ کار با GPS و galile هم بلدم و و و
لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی در ابتدا بایت حسن انتخاب شما خیلی سپاس گزارم بنده هم همپون شما از راه فنی حرفه ای وارد این رشته شدم و مثل شما بسیارعلاقه مند بودم و البته هستم بنده در شیراز کاردانی خودم رو از دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز گرفتم و با معدل 19.35 به دانشکده سازمان نقشه برداری کشور در تهران اومدم تا برای کارشناسی ادامه تحصیل بدم. این ها رو از اون جهت عنوان کردم تا دید نده رو در رابطه با این حرفه بدونید. در مورد این که شما در چنین مقطعی اینقدر مسلط هستید بسیار جای امید واری هست که در پله های بعدی موفق عمل می کنید در مورد این که شما به کار زمینی علاقه کمتری دارید و بیشتر به بحث نرم افزاری متمایل هستید هم جای نگرانی نیست زیرا رشته نقشه برداری و کلا علوم ژئوماتیک در تمام عرصه ها حرف برای گفتن داره درسته که بخش اعةمی از کار های این رشته مربوط به برداشت های زمینی و پروژه های عمرانی و اجرایی و ثبت و... هست اما در قسمت کارتوگرافی هم دنیای بزرگی وجود داره که میتونید در اون خودتون رو اثبات کنید. البته جدای ا کارتوگرافی و نقشه کشی این رشته میتونید با گزراندن تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد به تخصص های چون GIS و RS روی بیارید. که خودشون دنیای از مباحث برنامه نویسی و نرم افزاری در بر دارند . ان شاء الله با ورود به دانشگاه در مقطع کاردانی خودتون متوجه کاربرد های فراوان این رشته در دنیای پیرامون میشید. بنده برای شما آرزوی موفقیت میکنم. یا علی مدد محمد اژدهاکش

/weblog/file/img/m.jpg
آزادگان در تاریخ : 1394/11/27/2 - - گفته است :

خیلی با حاله



/weblog/file/img/m.jpg
کامران در تاریخ : 1394/4/13/geobahonar - - گفته است :
وبلاگ خوبیه
پاسخ: نظر لطف شماست

/weblog/file/img/m.jpg
عبدالله در تاریخ : 1394/2/10/geobahonar - - گفته است :
عالیه

/weblog/file/img/m.jpg
ميلاد سميع در تاریخ : 1394/1/29/6 - - گفته است :
سلام جديدترين مقالات، تحقيقات، پروژه ها، پايان نامه، كليه مطالب درسي و دانشگاهي، دانش آموزي و ... فقط در سايت ما با دريافت آنلاين و بدون وقفه، همچنين با فرمت ورد و قابل ويرايش
در قسمت موضوعات كليه رشته ها جمع آوري شده است.
فني و مهندسي – علوم انساني – علوم پزشكي - علوم پايه و ....
http://payanname69.lxb.ir

اين هم بنر وبلاگ من ممنون ميشم قرار بدي داخل وبلاگت

http://8pic.ir/images/nji0kjc0xb78n5qwgh7i.gif

/weblog/file/img/m.jpg
rasoul در تاریخ : 1393/12/6/geobahonar - - گفته است :

خیلی مطالبتون خوب بود .ممنون از زحماتتون رفیقای گلم
پاسخ:خواهش میکنم .

/weblog/file/img/m.jpg
ایرجی در تاریخ : 1393/11/16/4 - - گفته است :

سلام. وبلاگ تمیزی دارین. اگر تمایل به تبادل دارید منتظر شما هستم.



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی